divendres, 13 de maig de 2016

El maquillatge per la primavera-estiu del 2016 ja té nom, The Roses.

La nova campanya de Jorge de la Garza està inspirada en les roses, considerades com a símbol de bellesa per Babilonis, egipcis, grecs i romans; poetes, escriptors i músics les han utilitzat com a símbol d'amor, el valor, l'autenticitat o l'honor. A Jorge de la Garza han jugat amb els seus delicats, frescos i vibrants colors, per crear un look per aquesta primavera-estiu del 2016.










No hi ha colors més afavoridors i suggerents per la dona que tota la gamma de roses; per això han creat per les galtes tons suaus i càlids de rosa, que donen contorn i definició al rostre aportant una lluentor natural, fresca i saludable; i pels llavis tres extraordinaris tons que aporten caràcter i sofisticació definint-los com a punt focal del nostre maquillatge, rosa-vermell, rosa-taronja i rosa-beige, tres tons amb una cobertura perfecta, brillant i de llarga durada.

Podem apreciar que els ulls també estan maquillats en to rosa, però el punt focal, al que donem més importància són els llavis, brillants i perfectament definits.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada