dilluns, 14 de gener de 2019

La salut del teu cabell a través de la dieta

La nostra dieta afecta a la salut del nostre cabell, tant ens ajuda com ens perjudica, per això avui et donem alguns consells des de la nostra perruqueria de Rubí, Raffel Pages Rubí.

Moltes vegades, darrere d'un cabell debilitat, aspre o mate s'amaga una dieta que manca de moltes proteïnes i vitamines. La importància d'una dieta sana i equilibrada ens ajudarà a mantenir la salut del nostre cos i del nostre cabell.

La poca ingesta de proteïna farà que el nostre cabell es torni quebradís,i el dèficit de vitamines poden provocar fins i tot alopècia. Aquesta falta és habitual en dietes per aprimar-se desequilibrades, ho sabies?



L'Omega 3 i vitamines A i C

La millor manera d'ajudar al teu cabell és introduint elements en la teva dieta que l'enfortiran. Aquests nutrients el faran créixer fort. El cabell és una estructura del teu cos en constant renovació i és molt sensible a la manca de nutrició. No poden faltar a la teva dieta:

Vitamina A: la trobaràs en ous, carns, peixos amb greix i làctics sencers, i els beta carotens o provitamina A a fruites i verdures grogues i ataronjades. Totes elles afavoreixen la formació del greix que produeixen el fol·licles capil·lars i actua com a condicionador natural.

Vitamina C: essencial per la producció de col·làgen, per això la seva manca pot fer que el creixement del cabell sigui més lent. El kiwi, els cítrics, les maduixes, el tomàquet i el pebrot són portadors de gran vitamina.

Omega 3: Aquests àcids greixos ajuden a donar lluminositat al cabell i a mantenir-lo sedós. El peix blau, les nous, algunes algues i les llavors de lli en tenen.


Vitamines del grup B per una melena saludable

Algunes de les vitamines d'aquest grup són vitals per la salut i el bon aspecte del teu cabell. Us en fem un resum.

Vitamina V3: el seu dèficit pot provocar fragilitat al teu cabell. Aquesta vitamina la trobaràs a carns, peixos, fruits secs, làctics, llegums, cereals integrals o llevat de cervesa.

Vitamina V6: Ajuda a prevenir la caiguda del cabell, sobretot en dones que pateixen la menopausa.

Vitamina V8: Intervé en la producció de queratina, aportant força al cabell. La trobaràs al peix, el pollastre, llegums, ous,...


Àcid fòlic: la seva manca fa que el cabell es torni gris i caigui. Està a les verdures de fulla verda, els cítrics, remolatxa o el llevat de cervesa.

Vitamina V12: El cabell es resseca i perd color. També afavoreix a la caiguda en la dona amb menopausa. El marisc, els ous, el peix o les carns la contenen.


Recorda que per tenir un cabell 100% l'hem de cuidar des de dins, i nosaltres et podem ajudar a millorar la seva salut amb tractaments específics per al teu tipus de cabell a Raffel Pages Rubí, la nostra perruqueria a Rubí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada