dimecres, 6 de març de 2019

Evita la caiguda del cabell amb l'alimentació

Els aliats per evitar la caiguda del cabell poden ser molts, però avui et detallem els aliments que t'ajudaran a prevenir la caiguda.



Les diestes restrictives que no contenen proteines estan associades directament a la pérdua de cabell. Això és degut a que aquest nutrient proporciona aminoacids essencials necessaris per repondre i estimular el creixement del teu cabell.

Les proteïnes de carns, peixos i ous són essencials per estimular el creixement del cabell.


Per aixó és necessari pendre una ració moderada de proteïnes a l'esmorzar, el dinar i el sopar. Trobaràs proteïnes complertes a carns magres i blanques (pollastre, gall d'indi i conill), peixos, ous i làctics.


Hi ha minerals que ajuden al teu cabell des de dintre.


Si vols que et teu cabell sigui fort, amb lluentor i estigui sa, no oblidis incloure a la teva dieta aliments que aportin aquests minerals:
  1. Sofre, per un cabell fort. Aquest mineral ajuda a prevenir la debilitat capilar perque afavoreix la formació de queratina i col·làgen. All, ceba, col i bròcoli són aliments rics en aquest mineral.
  2. Zinc, garanteix el creixement. Si els teus nivell són baixos, el cabell es torna fi i el seu creixement és més lent. Carns magres, fruits secs, llegums, mariscs i cereals integrals ho aporten.
  3. Ferro, per l'oxigenació del cuir cabellut. La manca d'aquest mineral es nota de seguida amb la debilitat del cabell. Està present a carns, llegums, fruits secs o verdures de fulla cerda.
  4. Seleni, per enfortir el cabell. La seva manca al teu organisme afavoreix la caiuguda. Aquest mineral a més ajuda a combatre els radicals lliures, i el trobaràs a les nous de Brasil i a la resta de fruits secs.
  5.  Coure, per guanyar color. Bàsic per mantenir la massa capil·lar. Estimula la síntesis de la melanina i retrasa l'aparició de canes. Els champinyons, la xocolata negra i les nous ho aporten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada